sista natten ensam..

...För denna gången iallafall.
Jag har precis lagt mig och katten har hoppat upp i sängen och myser bredvid.

Jag har haft fullt upp med karnevalsförberedelser hela veckan. Idag har det körts massor med bil till olika ställen för att hämta tyg, soffor och dricka. Det har även satts upp pressenning över vårt loungeområde. Det behövdes verkligen så som det har öst ner regn idag! Hela Lundagård har flutit känns det som. Jag var rätt klädd för en gångs skull med regnställ och stövlar. Jag har också hunnit med middag och spel hos min syster ikväll. Imorgon blir det Lundagård igen och sen ska jag hämta hem Jesper. Det blir en bra söndag hoppas jag.

Bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0