Fredag

Föreläsningen igår gick bra! Nu är det inte mycket kvar innan termin 6 också är avklarad. Uppsatsen ska bli färdig och jag ska skriva en auskultationsrapport. Sen är det sommar och semester! Jag lusläser guideböcker om New York och jag fattar inte hur jag ska kunna sålla bland alla saker jag vill göra. Jag vill vandra över brooklyn bridge, strosa i Central Park, titta på alla böcker i New York Public Library, shoppa (eller fönstershoppa) på 5th avenue. Jag vill äta muffins på Magnolia Bakery, åka Staten Island Ferry, dricka drinkar i Waldorf Astorias bar, se FN-huset, vandra på High-line och äta mat på Four Seasons. I wanna do it all! Men jag måste inse att jag inte vill stressa och därför måste sålla. Oj, så svårt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0