Beställt lite böcker

I förrgår beställde jag lite nya böcker, inga pluggböcker denna gången dock.

Jag beställde Carrie diaries, som handlar om Carrie från Sex and the City och tiden innan serien utspelar sig. Jag ville ha den på engelska. Tror den gör sig bättre på originalspråk.
Sen beställde jag även en annan bok som heter the Ice cream girls, också den på engelska, som handlar om två flickor som bevittnar en tragisk händelse. Hur de som vuxna hanterar det som hänt när de behöver konfrontera det igen.

Frågan är bara vilken jag ska börja läsa...




Kommentarer
Postat av: Ingela

Ice cream girls helt klart!

2010-10-09 @ 19:18:53
URL: http://plingansiktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0