Söndag

Idag är det söndag minsann. En helg som går mot sitt slut. Jag behöver inte ta mig till skolan förrän på onsdag, så för mig blir det en skön förlängning på helgen. På onsdag är det inte skola, men jag ska in ändå för det är en hel föreläsningsdag om ljud i människans miljö, denna gång med titeln Människan och bullret. Det ska bli ruggigt intressant och jag hoppas på mycket inspiration till mitt kommande magisterarbete.

På fredag fyller jag visst år! Helgen kommer att bli späckad, minst sagt. Drinkar på fredag, ett pyttelitet kalas på lördag och fika hos farmor på söndag. Sprida ut firandet är ett måste!

En sån här tårta kanske man skulle försöka sig på att göra?? eller inte...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vilken häftig tårta!! Kram

2010-09-26 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0