Shopping

Idag har jag shoppat!!
Jag var i Lund och skulle göra en synundersökning på Specsavers. De har finfina studentpriser. Det visade sig att jag först betalade 149 kr för synundersökningen (halva priset) och sen hittade jag ett par bågar för 395 kr inkl. glas. Jag går nöjt fram till disken och säger att det är dessa jag vill ha. Han knappar in dem och säger sen att priset blir lite annorlunda. Jaha... säger jag, och han säger att det blir 101 kr. VA??! Han skrattar lite och frågar om jag vill ta det på avbetalning. Nej, den summan klarar jag nog av.
Jag är nöjd!

Sen hittade jag en jättevacker klänning på Olivia och Oliver, och det visar sig att den är nersatt med 70% så den fick också följa med hem, för samma pris som jag betalade för glasögonen.
Den klänningen är en het kandidat till min examensdag i juni. Urvacker är den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0