Snart dags att packa

Ja, snart får jag börja packa. Först ska vi till Österrike en vecka. Sen är det snart dags för min Englands-tripp.
Jag har börjat skriva lite listor på vad som ska följa med. Det är ju en del som inte får glömmas, speciellt till England.
Jag har försökt hitta bra information om vädret i Southampton under den tiden jag ska vara där men det verkar svårt. Dte jag hittat är att dte ska vara kring 4-11 plusgrader. Men sen om det är soligt, molnigt, regnigt vet jag inte. Har inte direkt plats till att packa ner mina fina röda gummistövlar. Kanske kan resa i dem ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

När du kommer hem från alla dina bravader tycker jag vi tar och träffas. Varför inte ett glas vin på en mysig uteserving? Borde väl vara fint väder när du väl är hemma igen? Hoppas du får det fantastiskt roligt på allt du ska göra! Kram

2011-02-02 @ 19:20:24
URL: http://mamma.melvinwiktorsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0