Handling

Flickorna (Olivia och Steffi) och jag har idag handlat lite inför fredag! Vi var på ÖoB imorse när de öppnade för att skaffa lite engångsartiklar, snacks och toalettpapper.
Nu är vi nog redo för kalas. Imorgon, torsdag, ska vi ställa iordning och duka i lokalen.

Nu ska jag sätta mig i bilen och köra ner till Skanör. Jesper fick ställa upp som skeppare i sista minuten, och då åker jag på att agera chaufför. Undrar om scouterna ger bensinersättning??

SNART EXAMNEN!
Idag har jag opponerat på en uppsats och jag gjorde ett förträffligt jobb! Nu är det bara finslipningen på vårt eget arbete som ska göras. Tyvärr reser vår examinator snart iväg på semester så den kan inte godkännas förrän tidigast i början på juli. Men, men. Så får det bli. Vi hänger inte läpp för det. Vi har legitimation redan och det är huvudsaken. Hoppas bara vår uppsats blir så bra som examinatorn tror, för isåfall har vi stora chanser att få den publicerad. Tänk så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0