Imorgon är det dags

Ja, imorgon är det dags för tenta.
Och jag känner mig nog så redo jag kan vara.
Det får gå som det går och misslyckas jag så är det faktiskt inte hela världen. Eller hur?

Har varit på auskultation idag och har därför inte kunnat plugga så mycket heller. Men det har varit skönt. och jag känner faktiskt inte mig stressad över att inte ha hunnit med det heller.
Auskultationen var rolig. Alltid kul att komma ut i yrkeslivet och se hur det är.
Har även varit ute i solen ett tag idag och känner att jag fått lite solsting. Typiskt mig att vara så känslig.

Imorgon är det visst löning, alltid kul.
Jag har klarat min nya budget med glans och har inte handlat några kläder eller annat onyttigt.
Måste ju spara till sommaren.
Det är faktiskt roligt att tänka lite på pengar. Att planera sina inköp och se vart ens pengar faktiskt går.
Lite ekonomiskt sinne har jag nog trots allt.

Tillbaks till kompendierna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0