vaken igen

Jag är ofta vaken sent på kvällarna och nätterna.
Jag är helt enkelt för orolig för att gå och lägga mig.
Jag har nämligen bestämt att sängen ska vara en lugn plats där jag kan sova.
Så om min kära vän panikångest hälsar på är det soffan som gäller.
Ikväll är ett gränsfall, kanske skulle jag kunna somna i sängen nu men jag väntar lite till.
Brukar kunna avleda med lite pussel, eller med lite planlöst surfande på internet.
Så det är vad jag sysslar med en fredagnatt, medan jag ska bli så trött och utmattad att jag stupar i säng.

Har varit hos min syster och Jonas ikväll. Spelat boggle =)
Men det roligaste var nog när vi skulle se om vi kunde gå upp i brygga. Jag lyckades bäst! Och jag är den som tränar minst! Haha.
I rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0