Vemodigt...

Jesper är lite sjuk.
Han har troligen åkt på någon mag/tarmsjuka... Hans pappa likaså.
Antagligen de små bustrollen till brorsöner som smittat honom.
Så nu är det en väntan här hemma... ska jag drabbas eller inte?
Har precis städat badrummet med klorin så om man blundar tror man att man är på ett badhus. (Jag snålade inte om jag säger så )
Och vi har tvärdrag i huset! Tur att det är fint väder ;-)
Men de har båda fått en snäll variant då det endast kommit ut rätt väg, haha!
Så OM jag drabbas hoppas jag på samma variant.
Men för säkerhets skull dricker jag också proviva, äter rostat bröd och ikväll ska jag laga kokt torsk med broccoli och potatismos.
Håll tummarna för att denna äckliga sjukdom skonar mig. Jag ryste till i affären bara jag tog tag i blåbärssoppan från kyldisken... brrr.
Är det någon som dricker blåbärssoppa vid andra tillfällen? Jag vägrar dricka det överhuvudtaget!
Tar alltid kiwismak eller melon/tranbär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0