Dag 4 som gräsänka

Nu har jag beställt biljett till Göteborg måndagen den 21.
Jag ska upp och segla nämligen.
Men jag är lite nervös över bussresan. Jag ska åka själv och jag tycker det känns obekvämt att sitta där och inte kunna komma av om jag vill det.
Vad kallar man det? Klaustrofobi är felord. Social fobi är inte heller rätt.
Äh, det är väl bara vanlig hederlig förväntansångest. Jag fasar för att få ångest på bussen och då tänker jag på det så mycket att risken att jag får känningar är ganska stor.

Imorgon ska jag till Ullared.
Vet inte om jag känner för det egentligen men jag tror att det kan bli kul. Har ju aldrig varit där. Så jag får väl lägga mig nu för bilen och Gerd kommer klockan 07.00.
Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0