Fredag

Igår hade jag en hard day. Och dagen idag är inte mycket mjukare tycker jag.

Jag har dock kört ett träningspass med Camilla. det var riktigt skönt, mådde som en prinsessa flera timmar efteråt.
Men sen är det precis som att allt det goda tar slut och då måste det rasa.
Önskar att jag kunde sätta upp några stöttepelare för att hindra raset men det verkar svårt.

Jag ska äta lite nu, för jag måste erkänna att jag ätit lite dåligt idag, och det gör ju knappast saken bättre.

Usch, ännu ett meningslöst inlägg. Jaja, håll till godo med vad ni får.

image19

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min vän, första gången jag läser här.
Hoppas du mår bättre nu så du får en bra fredag kväll!
Det var trevligt igår! Tack för tipsen på present men jag har fortfarande inte kommit på nåt bra :(
Ha en trevlig helg så hörs vi till veckan!
Puss å kram

2008-03-28 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0