Glad Påsk

Idag far alla påskkärringar till Blåkulla.
Jag har också lust att fara nånstans för att gömma mig.
Vill mest sova, är så trött.
Tyckte att dagen började bra. Kom upp i tid för en gångs skull innan klockan 9.00. Statte på ett avsnitt Grey´s Anatomy och gjorde mig sen iordning för att åka till farmor o farfar med syrran o hennes man.

Tydligen så kan jag inte laga mat. Jag är inte till nån nytta eftersom jag inte tjänar några pengar och så är det inte lönt att jag läser för jag fullföljer aldrig ett jävla dugg av det jag påbörjar.

Allt detta enligt min kära farfar.

Så min dag känns just nu inte så glad.
Men jag borde ha vant mig eftersom han alltid varit lite så mot mig.
Mamma åkte nån gång hem med mig för att hon inte ville höra på vad han sa om/åt mig när jag var yngre.
Kanske är jag tacksam att hacka på då jag ofta faktiskt satt emot med ett och annat?
Men det tröttnar man på efter ett tag. man vill ju inte vara likadan.

Så Glad Påsk... eller nåt. Ska stoppa ett par fjädrar i öronen och tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej min underbara vän!

Håller inte alls med din farfar, man ska få lov att leta efter sin passion hur länge man behöver det. Och så länge du och Jesper klarar er så är det allt som räknas. Låter som om han hade behövt åka till Blåkulla och stanna där ett tag*ler*

Hoppas vi ses snart, massa pussar och kramar min vän.

2008-03-24 @ 19:09:55
Postat av: Anna

Hej min underbara vän!

Håller inte alls med din farfar, man ska få lov att leta efter sin passion hur länge man behöver det. Och så länge du och Jesper klarar er så är det allt som räknas. Låter som om han hade behövt åka till Blåkulla och stanna där ett tag*ler*

Hoppas vi ses snart, massa pussar och kramar min vän.

2008-03-24 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0