Massa skoj

Den senaste veckan har jag haft mycket att stå i. Nya saker i skolan och bastukvällar och fester.
Bastukväll ja...
Jag var på Ulrikedal hos Tina i klassen. Sex stycken tjejer som badade bastu och åt god mat. Dock inte samtidigt!
Så mysigt och en massa tjejsnack blir det.

I fredags var det dags för en hejdundrandes fest där mitt förflutna kom tillbaka. Massa goa människor från gymnasietiden var där! Per hade nämligen kalas för att han fyllt 25. Jag kan gissa att vi var runt 120 personer där och jag hade såå kul! Vi åkte inte hem förräns klockan 04.

Sen har det varit en lugn helg och nu är det allvar i skolan. Mycket färdighetsträning inför praktiken som börjar om lite mindre än två veckor. Ska bli kul, men det är väldigt nervöst.
Nu ska jag laga lite mat.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0