Hur jag mår

Det var längesen jag skrev något om min hälsa och hur jag mår.
Faktum är att jag känner mig ganska bra. Är inte så ängslig över att vintern och mörkret är på väg. Jag är ganska årstidskänslig nämligen.
Men peppar peppar så känns det helt okej. Dock är jag väldigt trött vissa dagar. Funderar på om det kan vara nån vitaminbrist eller om det bara är så enkelt som att jag inte tränat sen i våras. Dricka är jag också dålig på och jag har hört att det blir man tröttare av.

Skriv gärna nån kommentar, sånt är alltid välkommet

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har varit jättedålig på att kommentera. sorry! skönt att du känner dig okej! tycker det är svårt med den här årstiden, känner mig alltid jättetrött! men imon ska jag börja med träning igen ordentligt, så kanske kanske blir jag piggare! Kram

2008-10-12 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0