Tema

Idag är en riktig soffliggar dag. Det regnar ute och jag var på sitning med klassen igår.
Är inte bakis dock, så skönt. Fördelen med att bli vuxen, man är mer förnuftig och dricker inte mer än man klarar av.

Jag vill ha ett lite mer tema av min blogg, för hur rolligt är det att läsa om vad jag gör om dagarna?
Vet att jag från början skapade bloggen som en terapiform kring min ångest.
Många i min omgivning vet om att jag lider av ångest och har gjort det i många år. I januari när jag startade blogga mådde jag sämre än jag gjort på länge.
Men sen är det svårt att skriva om sånt här utan att bli för personlig...
Jag mår bättre nu och det är skönt, men ångest är nog aldrig nåt man blir helt frisk från. Man kan dock lära sig att hantera den.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läser i Malmö.

Förresten. Vad gör en audionom?

2008-10-27 @ 09:55:19
URL: http://blivandesjukskoterska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0