ajajaj

Sitter i skolan.
Jag fick avbryta en föreläsning idag då jag fick alldeles för ont i mitt öra. Jag visste inte om jag skulle svimma. 
Öronsmärta känns lite speciellt, jag tror inta att man kan föreställa sig den sortens smärta om man inte upplevt den personligen.
Den går inte att ta på. Jag skulle gärna vilja plocka ut hela trumhinnan och mellanörat och hålla om det i handen. Men det går inte (av förklarliga skäl ;-)).
Så nu sitter jag mest och väntar på att mina smärtstillande ska sätta in. Om de nu hjälper.

Nu verkar någon ha svimmat på institutionen!
Undrar om den också har ont i örat... måste snoka
Tjing

Kommentarer
Postat av: Ingela

Usch! Nej, det går nog inte att föreställa sig en smärta man aldrig haft. Många män säger ju att de inte tycker det verkar vara så märkvärdigt att föda barn, och man kan aldrig förklara hur det känns heller. Kanske inte för en kvinna som inte fött barn heller. Jag hade i alla fall aldrig kunnat föreställa mig hur det skulle vara. Men man klarar mycket. Mer än man tror, eller hur?

2008-09-19 @ 21:22:46
URL: http://www.stavstensudde.blogspot.com
Postat av: sandra

ajaj. hoppas den nya kuren hjälper! det gjorde absolut inget ;)



kram

2008-09-20 @ 10:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0