Bygga

Imorgon kommer min pappa för att hämta mig, vi ska nämligen åka ut till Bauhaus och köpa brädor. Jag har fått för mig att jag ska bygga en typ av blomlåda. En upphöjd sådan, som jag kan odla lite sallad och annat i.
Har dock inte hittat nån riktigt bra ritning men hur svårt kan det va?
Pappa är dessutom van vid att improvisationssnickra. Ska bli kul att vara lite kreativ.

Idag har jag varit och fikat med syster. Vi gick med barnvagnen till Jakriborg och åt lunch och drack en latte. Sen åkte jag för att träffa Anna och vi fikade ute i Tirups örtagård. Mycket fikande idag. Ikväll har Jesper och jag bara tagit det lugnt. Han har bara tre dagar till semester nu. Jippi

Kommentarer
Postat av: Ingela

och nu bara två då, väl? Skönt! Vi njuter faktiskt av varje dag här, något litet händer hela tiden...

2009-07-08 @ 20:20:47
URL: http://stavstensudde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0