Måndag

Idag har jag varit och shoppat med Linda och hennes lintottar till barn Bella och Filip. Det blev inte så mycket, men Linda var på god väg att köpa hela centrat, det var så illa att Bella till och med tröttnade på alla klädesaffärer vi svängde in i.
Det jag är mest på jakt efter är klänningar till sommarens alla kalas. Vi ska på tre stycken 30årskalas (varav ett är Jespers) och ett bröllop. Så någon ny klänning hade varit kul att ha.
Eventuellt har vi planerat in en kort resa till Hamburg och där vet jag en affär där jag brukar hitta klänningar till mig, men innan vi åker dit ska vi på två av festerna. Vad ska jag då ha på mig? Jag har ju inget i garderoben! *host* * host*

Nu brummar motorcykeln in på framsidan, nu kommer maken hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0