Uppdatering

Farmor är bättre. Det är mycket märkligt men jag klagar såklart inte! Hon är kvar på sjukhuset men är pigg och äter själv och slipper dropp och slang ner i magen.
Pappa har fått ett bakslag med sitt ben, det har svullnat upp och blivit varfyllt. Kanske har de glömt kvar ett spik efter operationen?
Sen har vi några andra olyckliga saker i vår närhet just nu som tar en del energi.
Men mitt i eländen så brukar det alltid finnas ljusglimtar. Min syster har bara tre veckor kvar innan det kommer en pojke till världen. (Ja, jag ska bli moster!!) Har inte velat säga nåt innan, men nu är det så löjligt nära att han kan ploppa ut närsom.
Sen fick ett kompispar till oss en dotter förra veckan. Så det är mycket kul runtomkring med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0