Sommarjobbet...

Jag fick inte jobbet. Har fått höra det på omvägar vilket gör det hela ännu mer trist.

Var för övrigt på den arbetsplats idag där jag sökte heltidstjänst i februari. Chefen är tydligen allmänt dålig på att svara på mail och de tyckte att jag skulle ringa honom. Men jag anser inte att det ligger på mitt bord att jag ska ringa honom. Jag hör nog av mig ändå, han kan gott bli påmind om vad han lovat.

Idag känner jag mig med andra ord lite bitter. Inget sommarjobb betyder ingen inkomst. Vi ska dessutom ut och resa... Känner en press som inte är av denna världen. Mailade nyss ett företag om en tjänst som inte finns men som de kanske kan tänka sig vilja ha, får se om det funkar att sälja sig på det sättet istället. Ibland ska man väl ha tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0