Dagdrömmar forts.

Som jag tidigare skrev är det bra att dagdrömma. Bland mina kommentarer hittade jag att andra drömmer om exempelvis resor, jobb och att vinna mycket pengar...

Jag fick frågan vad jag drömmer om. Förutom världsfred och utrotning av cancer så har jag lite mer enkla drömmar.
I mina fantasier och drömmar vill jag ha ett hus, ett riktigt fint hus som alltid är välstädat. Jag drömmer om en familj, en sån där mysig familj där alla mår bra och har roligt ihop jämt. Jag drömmer om att få forska inom audiologin och kunna skriva vetenskapliga artiklar som blir erkända och publicerade i fina tidningar. Och så drömmer jag om att kunna gå in i en Dior-butik och kunna peka på allt jag vill ha och få det inslaget medan jag blir bjuden på champagne. Så lyxigt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0