Nu måste ändå våren ha kommit

Idag skiner solen, och den värmer faktiskt. Jag har suttit i uterummet och läst vetenskapliga artiklar inför kandidatuppsatsen.
Vår häck har varit fullkomligt överbelastad med gråsparvar som hoppar upp och ner bland alla grenarna. Jag skojar inte när jag säger att de är närmre 100 stycken!

Jesper tittar på Formel 1, årets första lopp. Bara det betyder att våren har kommit! Så fort loppet är klart ska vi åka och titta och förhoppnigsvis köpa en ny telefon till mig, jag känner att det är verkligen dags för en ny, den gamla håller på att falla sönder.
Krokusarna har också börjat titta upp i våra rabatter, ska ut och dokumentera dessa senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0