Ugglor i mossen?


Den bruna ugglan har vi hemma! Det är en ljushållare som vi köpt via Partylite. Den är helt gudomligt söt. Den gröna ugglan är en pennhållare som jag haft sen jag var liten. Min mormor samlade på ugglor i alla möjliga former, den kanske kommer från henne...

Ugglor har synts mycket i modet den senaste tiden, speciellt på barnkläder...

När jag växte upp hade vi denna tavlan hängande i hallen



En kudde hade varit perfekt i soffan! Är du sugen på en ugglekudde kan du gå in på denna sidan och beställa från en tjej som heter Linda. Eler använd som inspiration för att göra en egen variant av kudden.



Klok som en uggla, det ska man va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0