väntar på sjukvårdsrådgivningen

Jag har ont i mina öron. Så nu har jag ringt sjukvårdsrådgivningen för att jag vill ha en tid till jourcentralen. Tänkte att det är lättare att gå via dem. Men det tar tiiid. En timmes väntetid så de får ringa upp mig. Vilket borde bli snart. Jag vill gärna undvika spruckna trumhinnor, det är direkt oskönt och det gör min hörsel sämre för varje gång. Egentligen ska det läka så fint att det inte ska påverka hörseln, men när det skett tillräckligt många gånger så blir trumhinnan försvagad och leder ljudet sämre (jag vet, man blir lite yrkesskadad när man pluggar till audionom). För tillfället hör jag väldigt dåligt, och det beror på vätskan som bildats i mellanörat...

Men nu ska jag inte bara klaga, det är lördag och snart ska vi äta god middag!
Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0