rekommendation

Igår var jesper och jag på Entré, Jesper behövde nya skor och byxor. Men när vi väl var där så blev det inga skor, och inte heller några byxor. Det fanns två par snygga skor, men de ena paret var alldeles för dyra och det andra skorna fanns inte i hans storlek. Det fanns inga snygga byxor på hela Entré... Det får bli Nova en annan dag istället. Jag är ganska besviken på Entré faktiskt... Fast han hittade två t-shirts och några strumpor på MQ, alltid något.
Jag fick en klänning och ett par skor av Jesper under shoppingrundan! Det är alltid lättare att hitta saker till mig av någon anledning.

På vägen hem stannade vi til på Hemmakväll för att lämna tillbaka tre filmer vi såg förra helgen, och samtidigt passa på att hyra tre nya.
Förra veckans filmer var:
  • Echelon (rekommenderas INTE)
  • The Men Who Stare At Goats (rekommenderas!)
  • The Gamer (rekommenderas!)

Gårdagens filmer var:
  • Secrets of State (rekommenderas INTE)
  • The Box (rekommenderas!)
  • Vantage Point (rekommenderas starkt!)
Av dessa sex filmer är Vantage Point den absolut bästa! Den är ganska kort, men otroligt intensiv och fängslande.
Se den




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0