Grattis Mamma!

Idag skulle mamma fyllt 58 år.
Vi skulle ha haft kalas, med gräddtårta och chokladbiskvier som hon bakat.

Jag ska åka til graven lite senare idag och lägga en bukett blommor. Tänkte köpa en rosa bukett som de säljer på Ica, 20 kr skänks till bröstcancerfonden. Hade helst sett att det funnits en bukett där en viss del av försäljningen gick till den övergripande cancerfonden, men det verkar inte uppmärksammas på samma sätt.

Om man vill stödja gyncancerföreningen istället kan man köpa en grön pin för 30 kr. Det gjorde jag för några år sedan men nu har jag tappat bort den så jag ska faktiskt beställa en ny. Man kan aldrig skänka för mycket pengar!

Ditt Gröna Band får du genom att sätta in 30 kr på Gynsams plusgironr: 129 69 63-0.
Uppge namn, adress och att det avser gröna bandet så kommer bandet per post.



Saknar dig mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0