Helgen

Hela denna helgen har bara susat förbi. Vi har knappt varit hemma något alls, förutom när vi skulle sova. Jag är mer trött nu än innan helgen. Det är ju inte meningen...
Jag ska jobba måndag och tisdag, sen är jag "ledig" på onsdag. Skola torsdag och fredag.
Hemmet har blivit försummat, skolan har blivit försummad och Katja har nog blivit mest försummad. Måste försöka hålla mig vaken några timmar till så jag hinner städa upp lite, umgås med katten och plugga lite.

I fredags var jag på en superkul fest. Det var avslutningsfest för Lundakarnevalens kabarésektion.
Sen i lördags var det vernissage vid lunch, efter det var vi bortbjudna till grannarna. Idag har vi varit på brunch ute i Snogeröd. Gabriel firade sin födelsedag. Det var riktigt skönt att komma ut på landet och lugnet, äta gott och bara vara. Men nu när vi kom hem vid fem så tog vi tag i köket och tvätten direkt. Nu tittar jag på reprisen av Grey´s anatomy, för det hann jag inte se i onsdags.

Nu är det färdigtittat på tv, och färdigsurfat för idag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0