Mat och krasslig

Känner mig lite halvkrasslig idag. Tyvärr(?) kan jag jag inte skylla på gårdagen, då jag var nästintill nykter. Nej idag har jag feber, hosta, huvudvärk och frossa. Vad är detta?
Det är tänkt att jag ska jobba imorgon, men det känns inte så klokt i nuläget...

Har suttit en stund nu på eftermiddagen och försökt klura ihop veckans middagar. Alltid lika svårt. Behöver knåpa ihop fem måltider som ska funka bra till matlåda dagen efter också.
  • Söndag: Tacogratäng
  • Måndag: Strimlad kyckling med gröna bönor
  • Tisdag: falukorvsgryta med broccoli
  • Onsdag: Bacongratäng
  • Torsdag: ugnsgratinerad lax med morot, palsternacka och broccoli
Har även fixat med min plånbok, köpte en ny häromdagen. Den är lila och väldigt fin! Passar bra i min nya gula väska också. Jag gillar färg!


Nu ska jag försöka kurera mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0