Examen

Ja, examen närmar sig!
Den 3 juni tar jag min magisterexamen i audiologi. Då har jag läst 4 år på universitetet, och inte missat en enda tenta! Hurra hurra för mig!

Jag sitter nu och planerar min examensdag. Jag ska fira den tillsammans med Olivia och Stefanie, de bästa kursarna man kan ha! Jag hoppas på fint väder med massor av sol och värme den dagen.

Jag har redan börjat få frågor om vad jag önskar mig i examenspresent. Det är väldigt svårt...
Jag har det mesta redan, vill verkligen inte önska mig några hushållsaker eller prydnadssaker.

De enda jag kan tänka mig är:

En ny armbandsklocka (silverfärgad eller vit)
Övernattning på Ystad saltsjöbad/ Tylösand spa (för 2 personer)
Boken "Textbook of Tinnitus" av Møller, A.R., Langguth, B.

Ganska dyra grejer allihop dock :/ då är det lättast om alla gäster skulle gå ihop, och det brukar man sällan orka göra.

Annars kan man sällan göra fel genom att köpa ett par örhängen, eller ett nytt hänge från Pilgrim, om man nu tvunget vill köpa något!

Denna knäppisen ska bli vuxen och ta sin EXAMEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0