Fredag

Det är fredag idag och jag ser fram emot att göra INGENTING i helgen.
Jesper och jag ska bara slappa, se på hyrfilmer och ta det lugnt.
Nästa helg åker Jesper till Umeå så vi får passa på att vara hemma denna helgen. Så nästa lördag kommer kära Olivia och Stefanie hem till mig. Det får bli en favorit i repris, med massa spel, film och godis.

Sen helgen efter det får vi börja packa lite för då ska vi snart bege oss till alperna för lite skidåkning.

När vi kommit hem från alperna ska jag bara vara hemma i drygt två veckor innan jag åker till England och när jag sen kommer hem därifrån har det hunnit bli april.

Under dessa veckor fram tills jag är hemma från England ska det verkligen ha blivit vår i luften och magisterarbetet ska vara minst halvklart.
Fullt upp alltså, bäst att göra något mer vettigt än att sitta här framför datorn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0