Ny termin

Ja, idag började jag termin 8!
Fatta att jag har läst sju terminer, och inte haft en enda omtenta?
Jag är seriöst imponerad av mig själv. Den största "imponeringen" är att jag fortfarande inte är skoltrött. jag tycker verkligen det är roligt att lära mig saker och detta området är otroligt stort och man kan fördjupa sig i det mesta.

Denna terminer är det uppsatsskrivning som gäller. Jag ska även åka till Southampton och läsa en kurs i avancerad barnaudiologi i mars månad.
Den 3:e juni är det examen, en händelserik termin minsann.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du är duktig och snart är det ju dax för din examen och du imponerar på mig att inte ha haft en enda omtenta det är super bra =)

Lördagen den 12 februari ska Max ha kalas och ni är hjärtligt välkomna! Jag återkommer om tiden lite längre fram kramar Madeleine

2011-01-19 @ 11:55:39
Postat av: Johanna

Tänk att du snart är klar - känns som om du började igår typ :)!

Har ni fått inbjudan till min fest??

Måste bara dubbelchecka - eftersom jag fick bjuda via sms :)!

Hoppas ni kan komma - vore underbart roligt!

Pussa

2011-01-20 @ 18:53:14
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0