Hoppsan!

Har nästan glömt bort att jag har en blogg ju :)
Hela dagarna går åt till att jobba, sen komma hem och försöka hålla ögonen öppna fram till 22.

Imorgon har Jesper och jag bröllopsdag, 5 år!
Vi är lediga båda två och ska åka till Tylösand Spa och stanna där över natten. Det ska bli jättemysigt.

Sen på måndag är det också en stor dag! Vi ska skriva kontrakt på ett hus!
Helt galet är det, men också väldigt härligt. Vi blev kära i huset med en gång vi klev in på tomten. Varför vet jag egentligen inte, det var bara en känsla.
Vi har ju tittat på en hel del hus de senaste åren, men just detta var något speciellt.

Ingen bild för tillfället, men tro mig, det kommer!
Trevlig helg <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT va roligt med hus!!! STORT GRATTIS!!

Kramar Elenor

2011-07-06 @ 07:34:57
Postat av: Anonym

SHIT va roligt med hus!!! STORT GRATTIS!!

Kramar Elenor

2011-07-06 @ 07:36:15
Postat av: Anonym

Shit va skoj med hus!! STORT GRATTIS!

Kramar Elenor

2011-07-06 @ 07:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0