London

Tänkte lägga in lite bilder från London här, men jag glömde sladden när jag gick från rummet. Får bli en annan dag. Vi har nämligen inte internet på rummet längre, det har blivit nåt strul, så just nu sitter jag på den lokala puben och skriver. Här finns gratis internet.

Jesper och jag hade en jättebra helg i London, mycket god mat och fina saker att titta på. Ska försöka uppdatera här snart igen med lite bilder. Kul att ni är många som kikar in här trots att jag inte skriver så mycket just nu. Skriver på den andra bloggen som heter southamptonaudiology.blogg.se (kopiera texten och skriv in, tror inte förra länken funkade..).
Men på lördag kommer jag hem!
Hem till Sverige, Jesper, katten och mina små planteringar.

Jag har det väldigt bra här, ska absolut inte klaga. Ett fantastiskt land, vänliga människor och vädret visar sig från sin bästa sida med sol och 17 grader. Kan inte klaga, men visst saknar jag att vara hemma en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0