Packlista

Gjorde en reviderad packlista igår. Insåg att jag har med mig alldeles för mycket saker. Och med saker menar jag kläder. Vi kommer ha tillgång till tvättmaskin i lägenheten och då behöver jag ju inte ha med mig 10 tröjor och fyra byxor.
Men skor är ett problem. Jag vill ha med mig fyra par. Försöker dra ner det till tre par men vet inte vilka jag ska strunta i då. Ett par gympadojjor måste man väl ha med? Jag vill ha mina bruna stövlar (ska åka i dem så jag slipper packa ner dem) ett par vanliga svarta som passar till allt och ett par högklackade skor såklart.

Jag ska prova packa om allt och se om det blir lite mer ledigt i väskan. Vill ju ha plats för extra saker att ta med hem!

Resfebern satte in igår. Idag känns det bättre, men det gör det alltid under dagtid. Jag tycker inte om att flyga så det är mest det som oroar mig.

Jag hoppas verkligen att det finns internet i lägenheten! Hade varit kul att kunna uppdatera här under tiden jag är iväg och prata med Jesper på msn. Hoppas, hoppas!

Nu ska jag fortsätta packa, i denna fina väskan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0