Examenspresent

NU har Emma funderat och funderat angående examenspresent.
Jag skulle gärna vilja ha ett PANDORA-armband.

Ett exempel på armband är:



Eventuellt har någon redan tjingat att köpa själva grundarmbandet, men berlockerna är ett utmärkt och prisvärt förslag till er som inte har någon fantasi. Priset per berlock ligger på ca 240 kr, och jag har hittat några fina som jag vill ha i mitt armband:

en snäcka, som självklart symboliserar mitt yrkesval!


Läxböcker, som symboliserar mina studieår


Mitt hem, min borg!


Jag är galen i spel!


Vågen, mitt stjärntecken


Resor, reseminnen, ett måste i ett armband!


Självklart, en ANANAS!


Muu, min ständiga följeslagare (åtminstone när det gäller sms-signal)

Det finns säkert massor av berlocker som jag inte hittat och som jag tycker är fantastikt fina, men dessa upptäckte jag igår när jag surfade runt.

Vill du undvika att köpa en berlock som någon annan redan köpt, kan du kontrollera det genom Jesper! Annars kan man alltid byta.


Kommentarer
Postat av: Anna

Om du tittar på sidan 19 i produktkatalogen på Hallbergs gulds hemsida, är det ett sådant grundarmband?

2011-05-18 @ 19:41:02
Postat av: Emma

Anna, det ser precis ut som ett sådant! Bra pris dessutom!

2011-05-18 @ 21:04:14
URL: http://emmassidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0