Fyller på min önskelista

Får man vara så fräck att man utökar sin önskelista inför examen?

Jag gör det iallafall!

Jag önskar mig ett jojo sommarreskort. Kostar 485 kronor.
Kanske inte en så minnesvärd present men den kommer att vara välbehövlig i sommar.





En duk från hemtex önskar jag mig. En vit med lätt vaxad yta, tror den kallas för "duk med belagd yta". Den ser ut som en vanlig duk, men har en avstötande yta. Storlek 145x220 cm, kostar 249 kronor.



I övrigt så önskar jag mig Pandora-smycket som jag beskrivit längre ner. Tror även det finns nån lite lista längre bak i bloggen, minns knappt vad där står dock. Det ska bli så kul att ta examen, jag är otroligt stolt över min utbildning och allt jag åstadkommit under dessa fyra år i skolbänken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0