Idétorka

Här händer inte så mycket just nu.
Eller egentligen händer massor men många saker är inte intressanta eller särskilt roliga så då känns det bättre att säga att det är idétorka.

Idag har jag varit en duktig "hemmafru". Jag har klippt gräset, fyllt på fontänen, ansat rosenbusken, tvättat, diskat, bakat rabarbermuffins och lagat en kycklinggryta.
Jag hade till och med tid till att rita och måla lite idag. Var den inspirationen kom ifrån har jag ingen aning om, men det var väldigt trevligt och jag insåg hur mycket jag saknat att vara kreativ.

Imorgon blir det ett besök hos frissan! Sen shoppa lite middag, blir nog grillat en dag och en wokgryta den andra. Sen är det helg igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0